onsdag 12. september 2012

Den lille åmen som spiste seg gjennom alt-punger og ugle punger





En kollega av meg har en gutt på 4, og er midt i Spiderman-perioden, hvor alt som har bilder av Spiderman er toppen av lykke. Hun ønsket å kjøpe en av Spiderman-pungene som jeg sydde tidligere, men i samme slengen lurte hun på om jeg ikke også kunne sy en pung i jentefarger til guttens søster. Som sagt, så gjort. Det ble en rosa ugle pung på søsteren, men i haugen av stoff fant jeg "den lille åmen som spiste seg gjennom alt" stoff, og jeg kunne ikke dy meg for å også sy en pung i dette søte stoffet.

Pungene er sydd dobbelt, slik at det er for inni. Pungene måler ca. 20-25 cm i lengde.

2 kommentarer:

  1. Hei Gunn Astrid, så mye flott du lager :-) Så moro at noen har strikket pulsvarmerne mine. Du får bare unnskylde at jeg så kommentaren først nå, 9 mnd etter du kommenterte. Ammetåka begynte før jeg fikk barn denne gangen.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett